February 18, 2011

Nha Trang – puhkus täiel rinnal

Jõudsime kl 06 hommikul Vietnami põhikuurortisse, kus võttis meid vastu palavus ja niiskus, meile see meeldis. Võtsime kiirelt hommikusöögiks burksi ja pastat, saime kätte oma toad hotellis, kus kõik vabandasid, et meie, kes me oleme 12 tundi bussis piinelnud, ei saanud kohe tube, aga ka kl 09 tuba saada on ok.

Selleks hetkeks oli tubli Arvo meile kohad rannas ära võtnud ja päevitamine võis alata. Määrisime ennast korralikult kreemiga kokku, et ei juhtuks sama asja, mis eelmine kord. 4 tundi tegi oma töö, nagu poleks kreemi pannudki. Praeguseks oleme korralikult pruunid. Rannas jõime mõnusaid kokteile, värskeltpressitud mahla ja tundsime ennast hästi.

Õhtusöögiks värsked grillitud krevetid, krokodilliliha, kalmaarid ja muud sarnased produktid, mida Eestis vähemalt värskel, saada pole. Samas käivad jutud, et Tallinna Linnavalitsusel on oma pood, kus müüakse ka krokodilliliha. Kui keegi teab mingit infi, siis meie oleksime potentsiaalsed ostjad (kuigi krokodilliliha maitses nagu suur tühiasi).

Õhtu lõpetuseks tahtsime võtta mõned kokteilid, läksime ühte peatänavaäärsesse baari, kus teenindus nii umbkeelne, et u 8 neiukest+ 1 poiss ei suutnud meile ära seletada, mida nad lauda tõid ja siis me otsustasime lahkuda, järele saadeti veel üks umbkeelne mees, aga ka temaga ei saanud me jutu peale, mis tegi selle lahkumise veel eriti lihtsaks.

Seejärel suundusime mingisse teise baari, mida Kärt ja Arvo olid varem külastanud, poisid võtsid kolme peale pudeli rummi 0,75l, mis läks maksma u 25 USD-i, meie hellitasime ennast kokteilidega ja otsustasime magama minna.

Kuna poisid olid kanget saanud, siis nende jõud polnud veel raugenud ja nad otsustasid minna veel discotekasse, teel pakuti neile erinevaid narkootikume ja erinevaid naisi. Ühtlasi õppisid nad ära ka ühe uue vietnami-keelse sõna: bum-bum- võite isegi ette kujutada, mida see tähendada võiks. Terve linn oli täis rolleritel sõitvaid pimpe ja juba kaugelt hüüdsid nad: „Bum-bum. One hour 10 dollar.“

Sõnaga, hinnad on siin üliodavad. Ma lähen nüüd täpsemaks, kes ei taha teada, see ärgu lugegu. Suhuvõtmine (minett) 2 USD-i; 1 tund ühe naisega, mille jooksul võib teha kõike, maksab 10 USD-i. Ehk siis meie arust mitte eriti kallis.

Mardiga mindi ka veidi täpsemaks, aga noor hele noormees põgenes joostes ja seda sõna otseses mõttes.

Sellele järgneb ka Palmi kommentaar: Mart jõudis koju, rääkis ühe hingetõmbega ja hüsteeriliselt naerdes, kuidas kaks prostituuti tahtsid teda tänava peal ära vägistada, aga kuidas ta, jumal tänatud, eluga tulema sai. Jah, hea, et Mart meiega on.